Pristatymo politika

1. Bendrosios nuostatos

1.1. Ši pristatymo politika nustato MB „Sodrinta“ (įmonės kodas: 306149609, PVM kodas: LT100016763316), reg. adresas yra Pušų tak. 18, Žiaukų k., LT-96353 Klaipėdos r. (toliau – „Įmonė“), teikiamų prekių pristatymo sąlygas ir tvarką.

1.2. Naudodamiesi mūsų paslaugomis ir įsigydami prekes per Svetainę (www.sodrinta.lt), sutinkate su šios pristatymo politikos sąlygomis.

2. Pristatymo teritorija

2.1. Įmonė teikia prekių pristatymo paslaugas visoje Lietuvoje.

2.2. Tarptautiniai pristatymai galimi pagal atskirą susitarimą, dėl kurio reikia kreiptis į mus nurodytais kontaktais.

3. Pristatymo būdai ir terminai

3.1. Prekės pristatomos naudojantis patikimų kurjerių tarnybų paslaugomis arba per Lietuvos paštą.

3.2. Pristatymo terminas priklauso nuo prekės prieinamumo ir jūsų nurodyto pristatymo adreso. Įprastai pristatymas Lietuvoje trunka nuo 2 iki 5 darbo dienų nuo užsakymo patvirtinimo.

3.3. Įmonė stengiasi užtikrinti kuo greitesnį prekių pristatymą, tačiau nurodyti terminai gali kisti dėl nenumatytų aplinkybių (pvz., šventinės dienos, kurjerių tarnybų užimtumas).

4. Pristatymo kaina

4.1. Pristatymo kaina priklauso nuo prekės dydžio, svorio ir pristatymo vietos.

4.2. Tiksli pristatymo kaina bus nurodyta užsakymo pateikimo metu, prieš jums patvirtinant užsakymą.

5. Užsakymo patvirtinimas ir sekimas

5.1. Kai jūsų užsakymas bus patvirtintas ir išsiųstas, jūs gausite patvirtinimo el. laišką su sekimo numeriu, kuris leis stebėti siuntos judėjimą.

5.2. Jei negaunate užsakymo patvirtinimo el. laiško, prašome susisiekti su mumis el. paštu info@sodrinta.lt arba telefonu +37064707598.

6. Prekių gavimas ir patikrinimas

6.1. Gavus siuntą, prašome patikrinti jos būklę prieš pasirašant gavimo dokumentus. Jei pastebite, kad siunta pažeista arba neatitinka jūsų užsakymo, nedelsdami informuokite kurjerį ir susisiekite su mumis.

6.2. Jei gavus prekes pastebite defektus ar neatitikimus, prašome nedelsiant susisiekti su mumis el. paštu info@sodrinta.lt arba telefonu +37064707598.

7. Nepavykusio pristatymo atvejai

7.1. Jei kurjeris nepavyksta pristatyti siuntos dėl jūsų kaltės (pvz., nurodytas neteisingas adresas, jūsų nėra namuose ir pan.), kurjeris gali bandyti pristatyti siuntą dar kartą arba siunta bus grąžinta mums.

7.2. Tokiu atveju mes susisieksime su jumis dėl pakartotinio pristatymo organizavimo. Pakartotinio pristatymo kaštus gali tekti padengti jums.

8. Pristatymo politikos pakeitimai

8.1. Įmonė pasilieka teisę keisti šią pristatymo politiką bet kuriuo metu. Apie visus pakeitimus informuosime Svetainėje.

9. Kontaktinė informacija

9.1. Jei turite klausimų dėl šios pristatymo politikos arba jūsų užsakymo, susisiekite su mumis:

  • Adresas: Pušų tak. 18, Žiaukų k., LT-96353 Klaipėdos r.
  • Telefonas: +37064707598
  • El. paštas: info@sodrinta.lt

10. Galiojimas

10.1. Ši pristatymo politika galioja nuo 2024-06-25.