www.sodrinta.lt elektroninė parduotuvė remiasi Lietuvos Respublikos įstatymais, todėl taip pat vykdo prekių grąžinimo politiką. Įsigytus produktus galima grąžinti įmonei, vadovaujantis šiais atvejais:
-
Jeigu jūsų gauta prekė neatitiko tos, kurią įsigijote elektroninėje parduotuvėje.
-
Jeigu jūsų gauta prekė pasižymi nenumatytais trūkumais – defektuota, yra apgadinta, deformuota, pažeista, neatitinka nurodyto apibūdinimo. Tuomet prekės grąžinimas yra visiškai nemokamas.
-
Vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos įstatymais, suteikiame klientui galimybę grąžinti įsigytą prekę – procesui įgyvendinti, kaip ir yra nurodyta, suteikiame 14 (keturiolikos) dienų grąžinimo garantiją. Laikotarpis yra pradedamas skaičiuoti nuo tos akimirkos, kai siunta yra pristatyta kurjerių arba atsiimta iš esamos parduotuvės.
-
Įspėjame, jog prekės, kurias norite grąžinti, privalo būti nenaudotos, nepraradusios pirminės – prekinės išvaizdos, vizualinių bruožų. Pakuotė taip pat turi būti nepažeista, nesugadinta, nedeformuota. Pastaba – atidaryta pakuotė nėra įvardijama, kaip pažeidimas, jeigu tikslas buvo įsitikinti, jog gautas daiktas atitinka elektroninėje parduotuvėje nurodytą aprašymą.
-
Grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.
-
Mūsų elektroninė parduotuvė įsipareigoja, gavusi grąžinta prekę, kompensuoti pinigus per septynias darbo dienas ar pakeisti į kitą prekę.
-
Klientui, panorusiam gautą prekę pakeisti kita, galioja produkto pristatymo terminai, esantys elektroninės parduotuvės nuostatuose.
-
Įspėjame, jog, jeigu grąžinate prekę, už kurią dalinai ar pilnai sumokėjote pasitelkę nuolaidą, kuponą, vertė nėra konvertuojama į materialią valiutą – pinigus. Vis dėlto, panaudota suma gali būti pritaikyta kitam pasirinktam pirkiniui.